söndag, november 12, 2006

Operation Poseidon - summering vecka 45

Viktmässigt en liten katastrof. Har inte gått ner något de senaste veckorna. Trots viss diet och framför allt nästan 40 km löpning per vecka. Hur är detta möjligt? Enligt principen "mål,planera, utför, mät, analysera, planera" måste jag nu tänka igenom min situation och göra förändringar.

Klicka på bilden för nästa graf!

Löpningen däremot har gått riktigt bra. Jag har genomfört alla träningspass och känner mig betydligt starkare. Idag sprang jag 20km på 2:10:39, vilket är väldigt nära målet före jul. Och så här någon timme senare känner jag ingenting i benen.

Nu blir det tyvärr (?) en veckas vila p.g.a. andra åtaganden. Kanska kan det bli någon mil till helgen. Annars får jag försöka med lite hemmaträning, typ situps, armhävningar m.m.

1 Comments:

Blogger Tree Fitz said...

Hi Steph. . .

I would read your blog if I could!

Thank you so much for reading mine.

I am not sure if lingonberries will work in your cranberry-pear pie. . . maple syrup might overwhelm a lingonberry. . . . but it is fun thinking about rubies nestled amidst pears, isn't it?

7:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home