måndag, oktober 16, 2006

Operation Poseidon - summering vecka 41

På träningsfronten har jag kommit igång hyfsat. Har bott på hotell hela veckan men det blev ändå totalt 23 km på rullband, samt lite skidmaskin och allmän styrketräning. Vecka 42 ska jag komma igång med programmet nedan och det är framför allt viktigt att komma igång med de lite längre distanserna. Ett orosmoln är att jag börjar känna mig förkyld igen, möjligen smittad på planet hem där alla satt och hostade.

Vi ser en liten viktminskning, men den ligger inom felmarginalen. Jag kommer att ha noggran koll under veckan för att se om nya åtgärder behövs. Dieten har ju hittills inte varit så strikt (bara allmän minskning av intaget) så nya metoder kommer säkert att införas under veckan.

Klicka på bilden för nästa graf!


Sätt mål. Planera. Utför. Mät. Analysera. Planera. Utför. Mät. Analysera...