lördag, juni 03, 2006

Klart för start

Några timmar kvar till min marathonpremiär. Kroppen har protesterat lite under veckan och jag har känning av en klämd nerv i vänstra höften. Men jag har givit mig själv klartecken för start. Ibland är det mer knoppen än kroppen som krånglar.

Vid nummerlappsutelningen fick jag ett litet reklamblad om E4-loppet i Uppsala den 15 september 2007. Hel- och halvmara. Kanske värt att hålla ögonen på. (Fast det måste vara många anmälda för att en snigel som jag ska ha kul. Springa ensam kan jag göra utan att betala för det.)

2 Comments:

Blogger steffanie said...

LYCKA TILL!!! Jag håller alla tummar jag har! :-)

10:51 fm  
Blogger BGAN said...

Tack, Steff! Kunde inte låta bli att kolla på din tid från förra året. Du slog mig med en minut! (Jesper slog mig med en minut på lidingöloppet också.)

12:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home