söndag, december 25, 2005

Juljogg i Bandhagen


Innan julfrossan startade idag snörande jag faktiskt på mig pjucken och tog en långsam joggingrunda runt kvarteret. Det var ingen trängsel om vi säger så... ;)

Hur går det för er andra nu när mörkret, kylan och halkan slagit sina järnklor i landet? Jag har börjat springa på lunchen två gånger i veckan, primärt för slippa springa i kolsvartet och kunna njuta lite dagsljus. Men jag har också upptäckt hur mycket bättre det går att jobba när man delar upp dagen i två delar med löppaus där emellan. Kan verkligen rekomenderas!

Vilka lopp planerar ni att springa nästa år?

2 Comments:

Blogger BGAN said...

Hej! Kul att höra av dig igen. Trodde du hade lagt skorna på hyllan. Jag är anmäld till Gbgvarvet och Sthlm Marathon. Bestämmer mig senare för Lidingöloppets vara eller icke vara. All träning låg nere under 5-6 veckor, men nu har jag dragit igång så smått igen.

9:09 fm  
Blogger steffanie said...

Skona låg bara tillfälligt på hyllan! Är igång igen sedan mitten av november ungefär.

Underbart! :-D

5:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home