måndag, maj 15, 2006

Göteborgsvarvet

Yess! Varvet gick över förväntan. Trots mycket dåliga förberedelser slog jag pers med två minuter! Perfekta väderförhållanden gjorde nog sitt till. Ett mycket trevligt lopp som börjar bli tradition i familjen.

Nu gäller det att ladda om inför Sthlm Marathon. Första maran för mig, och en vattendelare i mitt löparliv. Ett par veckor efter loppet tar jag beslut om jag ska satsa på fler marathon, om det blir något Lidingölopp i år och så vidare. Gbg varvet står dock fast även nästa år.

Någon mer här som ska springa Stockholm marathon? Pastaparty, anyone?

1 Comments:

Blogger steffanie said...

Grattis!!! Själv valde jag att inte ställa upp eftersom jag inte hunnit träna ordentligt. Har haft lite knäproblem under våren + en helvetes massa annat att göra så löpningen har sannerligen fått stå tillbaka. Skulle vilja springa nåt lopp i höst... dock inte Lidingö - orkar inte riktigt satsa så mycket. Millopp eller halvmara vore najs.

10:39 fm  

Skicka en kommentar

<< Home