torsdag, juni 16, 2005

Nästa: Ursvik


Steffanie föreslår i en kommentar till ett tidigare inlägg att vi borde träffas och göra en halv-gemensam löpning på Ursviks 15km bana, med efterföljande fika. (Jag lyfter upp förslaget så att det inte försvinner!)

Jag tycker att det är ett utmärkt förslag. Kanske kan vi t.o.m. värva någon ny medlem på köpet! Kanske lite långt för Stephanie att åka, men denna eller någon annan aktivitet kanske kan koordineras med andra planerade Stockholmsbesök.

Här är länken till Ursviks Motionsgård .

6 Comments:

Blogger steffanie said...

Vad sägs om lördagen 2 juli eller söndagen 3 juli? Jag kommer förmodligen inte springa Trosa Stadslopp så då är den helgen ledig. Vad säger ni andra?

12:13 em  
Blogger Jesper said...

Härligt att höra att du satsa på Trosa! Själv var jag på kurs hela förra veckan och satt i ett rum med AC, vilket gett mig den tyngsta förkylning på mången god dag... Snacka om att känna sig framtung i pannan...
Den 2:e och 3:e är jag bortrest så ni får köra utan mig, någon känner för det kan jag dock tänka mig en tur i veckan innan det... kanske onsdag eller torsdag?

8:12 em  
Blogger steffanie said...

Onsdag och torsdag funkar för mig. Jag är ledig!

Men det blir nog inget Trosa för min del. Tiden räcker inte till för allt jag vill göra...

10:22 em  
Blogger BGAN said...

Onsdag/torsdag går bra!

8:07 fm  
Blogger steffanie said...

Ska vi spika torsdag kväll då?

7:47 em  
Blogger BGAN said...

Torsdag ok för mig. Undrar om Jebo är frisk ännu?

8:39 fm  

Skicka en kommentar

<< Home