fredag, juni 10, 2005

Ännu en medlem

Tänkte följa upp med ytterligare en medlemspresentation. Ungefär så kan en dag för mig se ut: Cykeltur till jobbet, 13 km löpning efter det och sedan cykel hem igen. Vem är jag då?

Jo jag är Jesper. En till Stockholm flyttad skåning, som bor på Kungsholmen med sambo Victoria. Idrottsmässigt är det nästan uteslutande löpning som gäller för mig, möjligen med enstacka pass styrketräning på vintern. Senaste lopp jag sprang var Stockholm Marathon (tiden 4:52) och målsättningen framöver är att springa St. Eriksloppet under 2 timmar vilket jag inte gjort ännu. Med andra ord ingen elitmotionär här...
Ett axplock ur mitt historiska idrotts-CV skulle kunna se ut så här.
Som 6-åring: Brottare i IK-Dana
Som 12-åring: Simhoppare i Poseidon
Som 15-åring: Basket spelar i Lugi Basket
Som 23-åring: Basket spelare i Bournemouth
Som 30-åring: Ja, det är där jag är nu... se ovan...
Mer av mig hittar man här.

2 Comments:

Blogger BGAN said...

Hej, såg att du hade börjat att pinga också. Mycket bra!

10:28 fm  
Blogger Jesper said...

japp... gjorde det av bara farten! :-)

5:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home