tisdag, september 13, 2005

Rapport från Lidingö

Var ute på Lidingö i söndags. Man har nyss slagit ängen där starten ligger. Doftar gott. Man har markerat uppstickande rötter och stenar med vit färg. Pilmarkeringarna på asfalten är påbättrade. I Grönsta står målställningen och väntar. På oss...

Sprang de första 20km på Lidingöloppsbanan. Nytt personligt rekord (med över 15 minuter!), och nu finns faktiskt chansen att komma under de 3:30 som tidigare varit mitt mål. Fast då måste jag få till ett kanonlopp. Taktik: första 10km på 65 min, andra 10km på 70 min och sista 10km på 75 min.

Hittade en ny löpblogg: Run. Think. Read.. En potentiell Blogg IF medlem?

3 Comments:

Blogger Mikael said...

Själv var jag ute på Lidingö söndagen innan och deltog i testloppet, vilket jag borde ha påmint er om innan.

Knappt 2 timmar på 21 km sa mig att formen var lite bättre än väntat, men inte lika bra som före min sensommarförkylning. Det kan bli knepigt att slå personligt rekord (2.49) i år.

11:53 em  
Blogger Unknown said...

Hej, accepterar med glädje medlemsskapet.....;-) Räcker det att ansöka så här? / Jakob på Run.Think.Read.

10:02 fm  
Blogger BGAN said...

Jäss, det räcker! Jag skickar inbjudan och lägger till länkar till din sida.

10:54 fm  

Skicka en kommentar

<< Home