måndag, augusti 01, 2005

Varmt på Malta

Tillbaks efter två veckor på Malta. Skorna fanns i väskan och användes 1 gång, bättre än ingenting... Det var bara FÖR varmt. Dagstemp på som minst 31 grader gör att det är ordentligt varmt även tidigt på morgonen. Den enda turen jag gjorde var vid 7-tiden och då var det redan varmt, mycket varmt. Motion har istället bestått av snorkling och dykning. Ok jag vet,inte motion kanske men jag måste ju intala mig själv att jag inte bara legat på latsidan...
Kanske är det bra för både kropp och själ att koppla av ordentligt från träningen någon vecka om året. Nu är jag ordentligt sugen på att träna igen och kvällens pass kändes bra även om det var lite segt mot slutet.

Motivationen är iaf på topp och jag ser fram mot nästa "klubbträning". Finns det några förslag på datum?

3 Comments:

Blogger BGAN said...

Bara bra att vila emellanåt. Det enda viktiga är att komma igång igen efter pausen.

Jag ser också gärna en klubbträning och är hyfsat tillgänglig, främst på vardagseftermiddagar och kvällar. Bra om vår Löpchef Steffanie sätter ner foten och bestämmer tid och plats.

10:10 fm  
Blogger steffanie said...

Vad sägs om torsdag 18 augusti? Skulle ni ha lust att åka ända ut till Ågesta motionsgård? Den ligger vid Magelungen söder om Farsta. Enklast är att åka bil dit. Om Bosse kommer med sin bil så skulle man kunna ses vid Farsta Strand pendelstation/t-bana och samåka sista biten?

9:45 em  
Blogger BGAN said...

Passar utmärkt. Vi kan synas vid pendeln.

7:39 fm  

Skicka en kommentar

<< Home